Ćureći fileti sa golicom

Ljubitelji brzih i ukusnih ručkova će zadovoljno trljati ruke na ovo. Recept za ovu „ grickalicu“  toliko je prost da mogu da briljiraju čak i početnici a iskusni koji bi da izađu ranije iz kuhinje će takođe naći način da mudro upotrebe ovaj recept.

Sastojci:

Ćureći file,  2 jaja, integralno brašno, ulje, sirova golica, biljni začin

U zavisnosti od toga koliko ljudi očekujete za stolom odredite koliko ćete ćurećeg belog mesa iseckati na manje filete. U odvojenoj šoljici izmešajte ulje, biljni začin, premažite svako parče fileta sa obe strane i izlupajte u tanje šnicle, pokrijte folijom i ostavite za kad vam treba. Pola sata pre ručka šniclu po šniclu umačite u jaja, integralno brašno i sirovu golicu. Tiganj zagrejte na najjače, pa smanjite na 4 i pecite sa obe strane dok ne porumeni. Sirova golica tako neće izgoreti a daće filetima  neobičan, pun ukus i uneti malo neobičnosti u monotoniju standardnih ručkova.


P.S.  Ispečene filete poređajte na ubrus da upije višak ulja i to je to. Uživajte!




P.P.S. I ćuretina i golica bogate su proteinima, cinkom koji je neophodan za jačanje imuniteta, pa je uvek dobra ideja za zimske dane i simptome prehlade i gripa.  Cink je važan za  razvoj ćelija u organizmu, pa parovi koji rade na bebi mogu da uvedu više ćuretine u svoje obroke i da grickaju golicu.

Ćuretina: nizak sadržaj masti, selen (100 g ćuretine zadovoljava 50% posto naše potrebe za selenom), cink.  Kombinacija cink-selen dobro utiče na pokretljivost i broj spermatozoida.

Golica: mangan (šaka golice zadovoljava 50% naših dnevnih potreba za manganom), vitamin E. Golica je bogata omega 3 i 6 masnim kiselinama koje su dobre za održavanje hormonskog balansa.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Pokloni sa kojima ne možete da pogrešite

PEAT metod

Floriterapija i holistička ginekologija