Постови

Приказују се постови за март, 2017

Šta sve leči akupunktura u ginekologiji

Слика
Vitalna energija koju svaki čovek poseduje u savršenom zdravlju i raspoloženju nesmetano struji kroz organizam, okrepljuje, osnažuje i daje volju i energiju za sporovođenje planova i završavanje svakodnevnih obaveza. Međutim, kako ništa na ovom svetu ne postoji izolovano od ostalih, spoljnih faktora, tako i vitalna energija čovekova (u kineskoj medicini nazvana Či ) biva narušena pre svega lošim navikama, mislima, teškim osećanjima kako nas samih tako i naše okoline. Svako od nas ima svoj način da se (iz)bori sa stresom, negativnošču i lošim navikama u ishrani, razmišljanju i životu. Ipak, disbalans kome smo svi izloženi pravi i disbalans protoka čija na kratko ili na duže vreme. Po kineskoj tradicionalnoj medicini ovo je prvi uzrok bolesti. Normalan protok energije uspostavlja se stimulisanjem akupunkturnih tačaka (ubadanje iglicom, grejanjem, akupresurom) i promenom štetnih navika (greške u ishrani, razmišljanju, rešavanje situacije s kojom se naizgled lako nosimo ali na dubljem pl

Zeleni fast food

Слика
ili grašak bez zaprške Ako  bi da spremite nešto zdravo, ukusno i bez mnogo cimanja , ovo je recept za vas, lako se sprema i štedi vreme i živce. Ovaj grašak je dobar izbor za glavno jelo, a ide dobro i kao prilog uz nešto, kako god odaberete. Idealan za sve gurmane koji bi da jedu zdravo i da uživaju u dobrom ukusu. U postu na ovom blogu „Supermoć u tri porcije“objašnjeno je zašto je zeleno povrće uvek dobar izbor za ručak. Grašak reguliše nivo šećera u krvi, bogat je kalcijumom, magnezijumom i cinkom , a zbog vlakana koje sadrži nećete brzo ogladneti. Kome treba gvožđa i folne kiseline , nek navali.

RECITE ZBOGOM PMS-u I NEPOTREBNOM STRESU

Слика
Potpuno prirodnom terapijom Fizičke i psihičke tegobe koje najavljuju menstruaciju zajedničke su svim ženama nezavisno od vremena u kom žive, zanimanja ili godina. Uprkos tome, termin PMS u zapadnoj medicini prvi put je upotrebljen 1953. godine u Britanskom medicinskom žurnalu, a statistika kaže da 85% žena svakog meseca oseća neke od 200 opisanih PMS simptoma. Uprkos ovim uopštavanjima, PMS nije isti za svaku ženu, menja se s godinama, i što je još važnije, zavisi od psihofizičkog stanja pa se može dosta uticati na njega. Hormonski i emotivni problemi, stres i depresija mogu pogoršati PMS Brz tempo života i mnogo obaveza uz stres, premor, hronične zdravstvene probleme kao što su migrene, hormonske glavobolje i nesanica, često čine da se u ovim najranjivijim danima osećamo loše, bespomoćno, kao da telo preuzima kontrolu nad nama i kvari nam planove i raspoloženje. Ukoliko PMS utiče na kvalitet života i odnosa sa okolinom vreme je da menjamo „loše“ navike (ishrana, fizička akt

Dijetalna čorbica od karfiola

Слика
bez kapi ulja Zdrave, ukusne i dijetalne stvari ne zahtevaju puno vremena, veštine ni novca. Kada ne znate šta biste za ručak, a u fazi ste doterivanja linije za leto ova čorbica je super izbor, brzo se sprema i super uklapa u PMS jelovnik . Ovaj recept je jedan deo obećanog PMS jelovnika, a takođe i preporuka za one koji poste na vodi. Kada je probate, biće vam jasno zašto sam je smestila za predlog obroka u PMS hedonizmu . Ja sam za ovu čorbu izabrala bio začin, imenovala sam ga tako, u stvari je u pitanju domaća vegeta (sušeno povrće i so, bez pojačivača ukusa, verujte mi, neće vam ni trebati), ali u osnovi to je bilo koji dodatak jelima od suvog povrća i soli koji možete kupiti u zdravoj hrani. Ja ću navesti količinu soli koju sam upotrebila, a vi je doterajte u skladu sa svojim ukusom. Kada je so u pitanju, pogotovo u PMS-u, manje je uvek bolje. Potrebno je: karfiol (jedan manji ili pola većeg), glavica luka, 2 šargarepe, pola celera, malo bademovog mleka, kašika brašn

Hleb za ravan stomačić

Слика
Hormonalni problemi kod žena mogu se regulisati promenom nezdravih navika od kojih je ishrana jedna od prvih stvari na koje treba obratiti pažnju. Nezdrava ishrana i višak kilograma nisu samo estetski, nego i ginekološki problem. Kandidijaza, PMS, policistični jajnici, planiranje trudnoće i na kraju sama trudnoća iziskuju zdraviji način života i povećanu svest o kvalitetu i vrsti hrane koju biramo za svakodnevnu ishranu. Krcat dnevni raspored teško podnosi još jednu obavezu koja zahteva naše vreme, trud, punu prisutnost i posvećenost. Zato sam za vas izdvojila jednostavan i brz recept za hleb za koji vam ne treba više od 10 minuta (ok, 10 min pre trenutka kada ga stavite u rernu i više ne razmišljate o tome). Ima nešto u magično u trenutku kada iz rerne zamiriše hleb koji ste sami umesili, i nešto utešno, odgovorno i pametno u činjenici da znate od čega i kako je napravljen hleb koji jedete. Takvo zadovoljstvo ne zahteva puno vremena, a ni neku naročitu veštinu, zaista se lako pravi.

Recepti za sreću

Слика
PMS RECEPTI ZA SREĆU Period između ovulacije i početka ciklusa može biti psihički i fizički osetljiv za ženu. Hormoni koji su do početka ovulacije rasli u našem organizmu sada počinju da opadaju i te promene se osećaju u svakodnevnom funkcionisanju. S obrzirom na to da estrogen kontroliše i lučenje serotonina, hormona sreće, ponekad smo više izloženi neraspoloženju, padu energije, napadima plača, besa ili nervoze. Hrana koju unosimo u tom periodu može nam mnogo pomoći da se bolje osećamo i funkcionišemo. Ukoliko želite da se rešite nekih od nezgodnih fizičkih simptoma PMS-a predlažem da isprobate ovu vrstu korigovane ishrane i zadržite ono što vam najviše prija. U Dolce viti u narednim danima ćete nalaziti recepte koji će upotpuniti i šire objasniti PMS jelovnik, a radujem se i vašim pitanjima, komentarima i sugestijama. Pre nego što počnemo sa ukusnim kuvanjem evo nekoliko saveta koji će biti od pomoći za određene tegobe. 1)        REDOVNO VEŽBAJTE : pod tim mislim dva do 3 p